BOHO

Špela izdeluje trendovske trakove za lase. Za tiste dame, ki si upajo, da so, kar so.

BOHO

 
1. KDO SI?
Sem Špela in sem oblikovalka znamke BOHO. Znamka predstavlja unikatne in ročno izdelane trakove za lase.

2. OSEBNI MOTO.
BOHO je znamka, ki predstavlja inovativnost in drznost, pri tem pa moderni ženski ponudi trendovske modne kose s pridihom sofisticiranosti, ki jih predstavljajo unikatni trakovi za lase.

3. TVOJA ZGODBA . . . KAKO DOLGO USTVARJAŠ, ALI JE USTVARJANJE TVOJ EDINI VIR DOHODKA?
Ustvarjam približno pol leta. Ideja je nastala, zaradi želje po inovativnih in drznih modnih trakov za lase. Ker je slovenski trg dokaj slabo založen z s tovrstnimi izdelki, sem se odločila, da jih začnem izdelovati kar sama. Trenutno je ustvarjanje moja strast, saj se rada poigravam z materiali in barvami in pri tem ugotovim kako lahko popestrim vsakdanji outfit s trakovi za lase.

4. KATERI JE BIL PRVI IZDELEK, KI JE NASTAL IZPOD TVOJIH ROK? KDAJ?
Moj prvi izdelek je bil trak za lase. Pred tem sem šivala za hobi, resno šivanje pa mi predstavljajo trakovi. Pol leta.

5. KAJ TE NAVDIHUJE PRI TVOJEM DELU? OD KOD ČRPAŠ IDEJE?
Navdihujejo me trenutni modni trendi in predvsem oblikovalci, katere spremljam že vrsto let. Poleg tega črpam navdihe in barve iz narave. Sama prisegam na bolj temne odtenke, ampak ker je potrebno biti v koraku s trendi, se poigravam tudi z bolj živimi barvami. Ideje dobim tudi iz vsakdana, uličnih trendov, umetnikov...

6. KDO JE TVOJ USTVARJALNI VZORNIK? ZAKAJ PRAV ON/A?
Moj ustvarjalni vzornik je že odkar pomnim za modo Vivienne Westvood. Obožujem njeno poigravanje z barvami, s slogom ekscentričnosti in pridihom alternative.

7. KJE USTVARJAŠ? DOMA? V ATELJEJU? KAKŠEN MORA BITI PROSTOR, KJER USTVARJAŠ?
Najraje ustvarjam doma. Pomembno je, da imam v prostoru kjer ustvarjam glasbo in šivalni stroj.

8. USTVARJAŠ PONOČI ALI PODNEVI?
Sem že od nekaj dokaj nočna ptica, tako da najraje ustvarjam ponoči, saj menim, da imam takrat največ produktivnosti.

9. KDO SO TVOJI GLASNIKI (= STRANKE)? OPIŠI SVOJO TIPIČNO STRANKO.
Moje stranke so ženske, ki verjamejo, da je lahko naglavni modni dodatek popolna popestritev vsakodnevnega outfita. Je ženska, ki si želi biti drzna in modna, pri tem pa izžareva samozavest in sofisticiranost.

10. BI SI ŽELELA, DA TVOJE IZDELKE UPORABLJA/NOSI TUDI KDO OD ZNANIH OSEB? KDO? IN ZAKAJ?
Moja največja želja je, da bi moj izdelek nosila Josipa Lisac. Tudi njo podobno kot Westvood vidim kot ekscentrično, nabito z energijo … v njej vidim eleganco, trend in ekstravaganco in prav rada bi videla kakšen odbit trak na njeni glavi:)

11. ALI TUDI SAMA UPORABLJAŠ/NOSIŠ IZDELKE, KI JIH USTVARIŠ?
Tudi sama nosim trakove za lase. Skušam jim kombinirati z dnevnim outfitom.

12. ALI SE POVEZUJEŠ OZ. SODELUJEŠ TUDI Z DRUGIMI USTVARJALCI?
Sodelovanje je trenutno še na ravni dogovorov, ampak imam v prihodnje načrte sodelovanja tudi z drugimi.

13. NA KAJ SI NAJBOLJ PONOSNA PRI SVOJEM DELU OZ. SVOJEM USTVARJANJU?
Ponosna sem, da sem začela ustvarjati nekaj kar delam z veseljem. Ker sem že od nekdaj navdušena nad modo mi ta pojem ne predstavlja zgolj kose oblačil ampak tudi dodatke.

14. KAKŠNI SO TVOJI NAČRTI ZA PRIHODNOST?
V prihodnje želim, da bi se BOHO razširil po trgovinah in v tujino. Trenutno se dogovarjam s trgovinami v Sloveniji in tudi v Zagrebu.

15. NAJBOLJ NORA DOGODIVŠČINA V TVOJEM ŽIVLJENJU.
Potovanja in odkrivanje novih krajev in znamenitosti, ki mi dajejo navdih.

16. KAJ TI POMENI ARTISH?
ARTish je zame pomemben del umetniške dejavnosti v Ljubljani, saj predstavlja ustvarjalce, ki jih odraža inovativnost. Menim, da je to super praksa, saj se lahko predstavijo umetniki, ki se morda sicer ne bi.

Več o BOHO najdete tudi TUKAJ.