MILO ZA DRAGO

Alja in Anja. Oblikovalki, ki prinašata svežimo v vaše kopalnice. In pod krila.

MILO ZA DRAGO


1. KDO STA?
Sva Alja Fir in Anja Tomažič, duet za blagovno znamko Milo za drago.

2. KAKŠEN JE VAJIN OSEBNI MOTO?
Nova interpretacija reka »milo za drago«: pozabite na maščevanje in (si) raje privoščite nekaj finega.

3. VAJINA ZGODBA . . . KAKO DOLGO USTVARJATA, ALI JE USTVARJANJE VAJIN EDINI VIR DOHODKA?
Po osnovni izobrazbi akademska restavratorka in diplomirana zgodovinarka in komparativistka sva se spoznali v kamnolomu, ob skupnem (drugem) študiju oblikovanja kamna. Na kup sva dali svoje izkušnje in svoje znanje in potegnili iz tega najboljše.

4. KATERI JE BIL PRVI IZDELEK, KI JE NASTAL IZPOD VAJINIH ROK? KDAJ?
Prvi izdelek skupnega ustvarjalnega procesa je bilo naravno milo Milo za drago, že kmalu pa je milno zgodbo dopolnilo Podmilo, kamniti podstavek za milo. Nisva se želeli ustaliti le na milnem področju, saj so področja najinega zanimanja široka, zato zdaj osvajava s Hulahopkami.

5. KAJ VAJU NAVDIHUJE PRI DELU? OD KOD ČRPATA IDEJE?
Sva zagovornici naredi-si-sam principa, zanimajo naju raznoliki materiali in tehnike obdelave. Navdihuje naju povezovanje starih znanj z novo pojavno podobo. Trenutno se gibljeva na področjih naravne kozmetike, kamna, volne, naravnih barvil, tiska, zagotovo pa se bova navdušili še nad čem.

6. KDO JE VAJIN USTVARJALNI VZORNIK?
Občudujeva tiste, ki uspešno povezujejo svoja znanja, stremijo h kvaliteti in znajo premagovati ovire na poti.

7. KJE USTVARJATA? DOMA? V ATELJEJU? KAKŠEN MORA BITI PROSTOR, KJER USTVARJATA?
Vsak od najinih izdelkov nastaja drugje, delujeva razpete med Ljubljano, Novim mestom, milnim laboratorijem v Trzinu in kamnoseško delavnico v Kočah. Seveda pa si želiva ateljeja, ki nama bi omogočal vse na enem koncu.

8. KATERI JE NAJTEŽJI DEL PRI VAJINEM USTVARJANJU?
To je lahko celodnevno delo z brusilko, ali pa sledenje spremembam na področju kozmetične zakonodaje, odvisno od dneva.

9. KDO SO VAJINI GLASNIKI (= STRANKE)? OPIŠITA SVOJO TIPIČNO STRANKO.
Najina stranka ima smisel za humor in razvit odnos do sebe in okolja. Je razgledan potrošnik, ki ceni iskrenost.

10. BI SI ŽELELI, DA TVOJE IZDELKE UPORABLJA/NOSI TUDI KDO OD ZNANIH OSEB? KDO? IN ZAKAJ?
Vedno nama je v čast, ko najin izdelek kupi nekdo, katerega delo občudujeva.

11. ALI TUDI SAMI UPORABLJATA/NOSITA IZDELKE, KI JIH USTVARITA?
Absolutno.

12. ALI SE POVEZUJETA OZ. SODELUJETA TUDI Z DRUGIMI USTVARJALCI?
Veseli sva, da se je ravno iz dobrih sosedskih odnosov na Artishu razvilo trenutno sodelovanje z Lublansko.

13. NA KAJ STA NAJBOLJ PONOSNI PRI SVOJEM DELU OZ. SVOJEM USTVARJANJU?
Da najini prijatelji dobivajo za darilo najine izdelke po drugih kanalih, ne od naju.

14. KAKŠNI SO VAJINI NAČRTI ZA PRIHODNOST?
Optimizacija dela. (smeh)

15. NAJBOLJ NORA DOGODIVŠČINA V TVOJEM ŽIVLJENJU.
Anja: Ilegalno potikanje po rimskem podzemlju.
Alja: Zaradi divjega vsakodnevja raje stremim k nevznemirjenju.

16. KAJ VAMA POMENI ARTISH?
Stik s strankami, tukaj iz prve roke dobiva kritike in pohvale. Takšen odnos nama veliko pomeni.

Še več o Milo in drago si lahko preberet TUKAJ.

ZUNANJA SEZONA 2018
LOKACIJA: GORNJI TRG LJUBLJANA 

OKTOBER 13., 20., 27.10. (09.00 - 18.00)
 
* * * * *

ZIMSKA SEZONA 2018
 
NOVEMBER : 17.11. / kreativni center POLIGON (10.00-19.00)
 
DECEMBER: 
1. Miklavžev ARTish 6.12. (15.00-20.00) - KUCHA
2. PREDpraznični ARTish 15. in 16.12. / kreativni center POLIGON (10.00 - 19.00)
3. BOŽIČNI ARTish 22. in 23.12. / kreativni center POLIGON (10.00-20.00) 
 
PRIJAVE: artish.si@gmail.com