FLORIDEJA

Prinašata mini oazo zelenja v vaš dom!

FLORIDEJA


FLORIDEJA je nastala marca letos, kot projekt vertikalnih vrtičkov, ki jih sestavljajo stenski žepki iz filca. Inovativno zasnovani Floridejalni žepki so oblikovani in izdelani v domačem studiu in delavnici v Sežani ter so novost na slovenskem trgu.


Neli Štrukelj in Tilen Ule, do pred kratkim popolna vrtnarska začetnika in entuziasta, sta se podala na pot raziskovanja skrivnostnega sveta gojenja rastlin na malce drugačen, pa vendar ne čisto neznan način.

1. KDO STA?
Neli Štrukelj in Tilen Ule, do pred kratkim popolna vrtnarska začetnika in entuziasta sva se podala na pot raziskovanja skrivnostnega sveta rastlin na malce drugačen, pa vendar ne čisto neznan način.
Pod blagovno znamko FLORIDEJA kot prva na slovenskem trgu izdelujeva stenske žepke iz filca za gojenje rastlin, iz katerih si lahko sestavite pravo zeleno steno!

2. OSEBNI MOTO?
Floridejin moto je: Prinašamo mini oazo zelenja v Vaš dom!

3. VAJINA ZGODBA . . . KAKO DOLGO USTVARJATA, ALI JE USTVARJANJE VAJIN EDINI VIR DOHODKA?
Neli že kar nekaj let oblikuje in izdeluje torbe, torbice, denarnice za svojo blagovno znamko I-BAG, pred dobrim letom pa je, prav tako za lastno blagovno znamko NELIZABETA, pričela z oblikovanjem ženskih oblačil, obutve in dodatkov. Svoje široko znanje in kreativne zamisli je tokrat uporabila pri oblikovanju ter izdelavi stenskih žepkov iz filca, ki jih reže in sestavlja v domači delavnici in studiu.
Tilen je pri Florideji zadolžen za vse tekste (za promocije, predstavitve, spletno stran, družabna omrežja….) ter prodajo.

4. KAJ VAJU NAVDIHUJE PRI TVOJEM DELU? OD KOD ČRPAŠ IDEJE?
K ustanovitvi FLORIDEJE je prispeval tudi Nelijin mlajši brat. Staš je na medmrežju izbrskal zanimiv način gojenja rastlin, ki je uporaben tako za notranjo kot tudi zunanjo vzgojo skoraj vseh vrst zelišč, okrasnih rastlin, celo zelenjave in sadja, kar namerava vpeljati tudi v svoje društvo (oziroma skupnost, kjer je zaposlen kot socialni delavec). Skozi idejo samopreskrbe, torej lastne pridelave, je celotni zadevi pridal še socialni vidik, ki je, sploh v današnjem času, še kako aktualen.

Pri izdelavi žepkov pa sva se vživela oziroma upoštevala kar najine želje in potrebe glede notranjega gojenja zelišč in zelenjave - torej prostorsko omejitev, cenovno dostopnost in praktičnost. Tako so najini žepki izdelani z mislijo na predvsem urbano populacijo, mlade družine, študentarijo, za ljudi brez možnosti zunanjega vrta.

5. ALI TUDI SAMA UPORABLJATA IZDELKE, KI JIH USTVARITA?
Najprej sva najine žepke seveda razobesila po naši dnevni sobi, ki je tako postala svojevrsten showroom. Eksperimentirava z različnimi rastlinami, od zelišč in dišavnic do okrasnih rastlin, kmalu bova v žepke presadila tudi manjšo zelenjavo in sadje.
Za vse, ki jih vertikalno gojenje rastlin zanima in bi s tem prihranili nekaj denarja ter prostor in čas, so najina vrata vedno odprta!

6. KAKŠNI SO VAJINI NAČRTI ZA PRIHODNOST?
Najina želja oziroma namen je vsrkati in osvojiti čimveč znanja pri tem kar počneva ter to temeljito uporabiti pri razvoju FLORIDEJE.

7. NAJBOLJ NORA DOGODIVŠČINA V TVOJEM ŽIVLJENJU.
Spoznanje, da je tudi vrtnarjenje lahko svojevrstna obsesija, čeprav nama več kot 30 let ni pomenilo ne vem kaj (smeh).

8. KAJ VAMA POMENI ARTISH?
Udeležbo na ARTISHu bova tokrat izkoristila za odskočno desko, za predstavitev nove blagovne znamke FLORIDEJA širši publiki. Prepričana sva, da ARTISH obiskujejo predvsem ljudje, ki besed kot so "trajnostni razvoj, samopreskrba, zdrava in ekološko pridelana hrana...." ne jemljejo zgolj kot samo prežvečene floskule in sodobne obsesije ampak po takih ali podobnih principih živijo oziroma jih spontano vključujejo v svoj življenski slog. Tako dojemava namen ARTISHa ne samo kot prodajno platformo in zabavo, pač pa čutiva tudi povezovalno, družabno noto z močnim poudarkom na socialnih veščinah, predvsem komunikaciji, ki ji ARTISH daje in vrača primarni, človeški faktor!

VEČ o Florideji si lahko preberete tudi TUKAJ!